Over Ons

administratie boekhouding kantoor ondernemer over ons3 Generaties.

Inmiddels liggen 3 generaties Knoop ten grondslag aan ons kantoor in Breukelen. Waar het ooit in 1961 begon door het overnemen van 2 administratiekantoren, werd het overgenomen van vader op zoon in 1989, waarna er in 2011 nog een (klein)zoon bij kwam als onderdeel van het leidinggevende team.

Deze lange en sterke familieband zorgt voor een uitgebreid klantenbestand met daarin ondernemers (en particulieren) die al meer dan 50 jaar trouw en naar tevredenheid klant zijn. Dit betreffen met name klanten uit het MKB met verschillende bedrijfsvoeringen. Wij verlenen hierbij intussen diensten aan klanten die inmiddels met pensioen zijn, maar nog steeds hun privé-zaken door ons laten afhandelen. Daar kan wat ons betreft geen enkele marketingcampagne tegenop.

Onze diensten strekken zich van het verwerken- en controleren van de administratie (op kantoor, maar ook op lokatie), tot aan het ondersteunen bij financiële vraagstukken en het volledig begeleiden van de opstart (van de financiële administratie en registratie) van een bedrijf.

Met onze financiële dienstverlening zorgen wij dat we een verlengstuk worden van de ondernemer, waardoor deze zich met vertrouwen kan richten op de zaken waar hij of zij zelf goed in is.

Voor een kennismaking ontvangen we u graag op ons kantoor (aan huis) in Breukelen!